for me

for me

Pages - Menu

niedziela, 17 marca 2013

DIY - Draped jacket

Przeglądając internet, już od dłuższego czasu chodził za mną drapowany żakiet, jednak chciałam, żeby nie był on w wersji raczej swobodnej, casualowej, idealny do opatulenia się w chłodniejsze wiosenne dni. Przez jakiś czas szukałam podobnego w sklepach i second-handach, jednak większość drapowanych żakietów jakie udało mi się znaleźć była zbyt elegancka i zbyt cienka w porównaniu z moja wizją.

Translate:
When I looked through the internet, I found a draped jacket. I immediately wanted to have it. I also wanted it to be a casual version, best to warm in the cooler spring days. For a while I was looking for something similar in the shops and second-handachbut most draped jackets that I could find was too elegant and too cold compared to my vision.

Chciałam, żeby wyglądał mniej więcej tak:
I wanted to look something like this:


Jacket



W związku z tym wpadłam na szalony pomysł samodzielnego stworzenia wymarzonego żakietu. Najpierw powstał projekt. Następnie kupiłam odpowiedni materiał. Padło na tę wełnę.

So I had the crazy idea of ​​self-creation dream jacket. First, a project. Then I bought a suitable material. Fell on the wool.


W wykonaniu zaś pomogła mi trochę moja mama, która jest niesamowitą krawcową, a jej umiejętności szycia znacznie przewyższają moje ;) I tak powstało to:
The implementation has helped me a little bit my mom, who is an amazing dressmaker, and her sewing skills far outweigh mine;) I just created it:

















A tak się prezentuje:
And so it looks like:

8 komentarzy:

Mariola pisze...

swietnie wykonany, kroj bardzo podobny do tego, ktory chcialas :)
zapraszamy w wolnej chwili :)

Giulia pisze...

Great, I love the last pic :D

Wanna follow each other?
xoxo

http://thefashionshadowbygiulia.blogspot.it/

Patricia Do Nascimento pisze...

Woww ! Very great what you did! Love it!
Thanks for the comment!
I am your new follower! Hope you'd like to follow back.

xoxo


pashionality.com

Unknown pisze...

Wow! Thats a really good job! I wish I could make my own clothes! You're very talented.

xox,
Connie

Please check out my blog: http://connnietang.blogspot.com

Ala Anigacz pisze...

stworzyłyście z mamą świetny żakiet, zazdroszczę! :)

Unknown pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Natalie pisze...

The way that this sweater falls is beautiful!

www.trendinginfashion.blogspot.com

Mitha Komala pisze...

your mum did an amazing job! i love it! <3

Letters To Juliet